Medbringelse af rib
Årsagen er at vi forhåbentlig undgår at I skal bruge tid på at bytte tjans og koordinere en masse. 1. div. holdene må gerne booke 2. div. ribs og omvendt, bare man tager sine 2 rib-tjanser.
Virker bookingen ikke efter hensigten, så ser vi os nødsaget til at gøre brug af den tidligere model, hvor vi gør det efter bedste geografiske evne.
Fristen er d. 10.4.2025, herefter hjælper vi de klubber som ikke har fået tilmeldt sig med en vilkårlig tur.
INFORMATION
Alle hold skal som anført i indbydelse medbringe en bemandet RIB/gummibåd til to stævner. Fordelt i de orange felter.
· Det er et krav/ønske at båden er min. 4,50 meter lang
· Det er et krav/ønske at motoren er min. 40 HK – skal kunne plane med 2 voksne
· Båden skal være gummi – ikke metal eller glasfiber
· Båden skal have de lovpligtige forsikringer og sikkerhedsudstyr
Ankomsttidspunkt for levering
Af hensyn til forberedelse, fordeling og generel tilrigning af RIB/gummibådene er der lavet nye regler for leveringstidspunkt.
Ved alle stævnerne
Seneste levering (søsat) fredag aften/aftenen inden kl. 18.00.
Hvis der viser sig problemer med at skaffe en RIB skal dette meddeles Sejlsportsligaen så hurtigt som muligt.
Hvis man ikke medbringer en RIB/gummibåd vil man blive faktureret kr. 5.000,-
Kontakt Rasmus Slabiak
Rasmus@sejlsportsligaen.dk mobil: 22 68 20 80
Information om arrangementet
Dato og tid Lørdag d. 1. marts 2025 kl. 08:00 til lørdag d. 20. september 2025 kl. 15:00
Tilmeldingsfrist Lørdag d. 20. september 2025 kl. 09:00
Sted
Sejlsportsligaen
Paul Elvstrøms Plads 1
2900 Hellerup
Arrangør
Sejlsportsligaen
Tlf. +45 22682080
rasmus@sejlsportsligaen.dk
Indlæser